יום שישי, 21 במאי 2010

משחקים

טוב אז בכותרת הבלוג כתוב שהוא גם בנושא טכנולוגיה אז מידי פעם חייבים, ואם כבר טכנולוגיה משהוא קליל ופאן

אז את המשחקים של מט"ח לילדים כולם מכירים, לימוד אנגלית, חשבון וכו' אבל יש סוג נוסף של משחקים לימודיים, כאלו המיועדים לאנשי רשתות, תשתיות ו IT בכלל.

לפני מספר חודשים נתקלתי ב IT Manager 3 של אינטל, במשחק צריך לפתור בעיות בשרתים ותחנות עבודה, לקדם את התשתיות ע"י שליחת אנשי ה IT לקורסים ומענה על שאלות טכניות.
עצרנו עבודה במשרד וישבנו שעתיים לשחק, אחר כך עוד המשכתי בבית...

Intel IT Manager III
היום קיבלתי מייל ממיקרוסופט שהוביל אותי למשחק Are you certifiable?, משחק בסגנון אחד נגד מאה, שאלות אמריקאיות, כאלו שכביכול מופיעות במבחני ההסמכה של Windows7, גלגלי הצלה, מחיאות כפיים של הקהל, נחמד.

Are you certifiable
אז אחרי ששיחקתי מעט החלטתי לכתוב פוסט, אבל שני משחקים זה לא מספיק אז חיפשתי כמה נוספים, מצאתי באתר של סיסקו ממש פורטל משחקים, חלקם משחקי פלאש ואת חלקם יש להוריד ולהריץ במחשב.

נסתי את Cisco Binary Game, משחק שבו יש להמיר מבסיס עשרוני לבינארי ולהפך בסגנון טטריס.

Cisco Binary Game
ואת Network Defenders שבו אתה נדרש להגן על הרשת באמצעות רכיבי רשת כמו IDS, Firewall אנטי וירוס, עדכונים לרכיבים וכו' של סיסקו כמובן.

Cisco Network Defenders
משחק נוסף שתפס אותי ממש לכמה שעות הוא Cisco myPlanNet בו אתה מנהל חברת ISP וצריך לדאוג לפיתוח החברה לתחומים נוספים החל מחיבורי חיוג לאינטרנט עד אינטרנט מהיר, שרותי ענן וכו' וכמובן שכל רכיבי הרשת מתוצרת סיסקו.

Cisco myPlaNet
משחק נוסף שנתקלתי בו בנושא אבטחת מידע הוא hACME game, שמנסה לגרום לך לחשוב אחרת...
לסיכום, לא חסרים משחקים בתחום ואם סיימתם לקרוא ואתם חושבים שאם אלו המשחקים שאני משחק בהם אז אני חנון, אז אתם לא טועים לגמרי.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מגניב ומעניין :)
קובי